Tjenare :)

2012-03-26 kl 23:15:30

Helgen kom och gick fort, som vanligt :)
Tog ett glas med Linnea & Anders på fredagen efter jobbet men på lördagen blev det enbart jobb, sjukt mycket folk men det gick ju iaf..

Söndagen bjöd på en cykeltur till strömpilen, ett telefonsamtal med Bästa Karrå och annat mys.

Måndagen är snart förbi, har bara hunnit med träning och jobb.
Känns sjukt bra att jag äntligen har kommit igång med träningen! Det värsta med mig är att jag unnar mig gotta lite för ofta ;) Nu är väl tanken att jag ska försöka dra ner på det men fan vad svårt det är! Helst på kvällarna efter jobbet när jag är sjukt hungrig! Middagen äter jag vid 15,30... Alldeles för tidigt såklart.. Måste komma på någon smart lösning på det där! Det blev iallafall jordgubbar istället för kakor i soffan ikväll, det är väl bättre ;)

Btw, en vecka kvar! Börjar vara lite för nära nu! Är sjukt nervös.

Kommentarer
Postat av: Nina

what? vad är det som händer, 1 vecka kvar? nu blir jag nyyyyfiken!

2012-03-28 kl 21:02:07

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback