Pite havsbad!

2011-11-24 kl 01:48:20
Jag blir så sur på mig själv över att jag har blivit så dålig på att ta bilder.
Kameran hänger med mig överallt men den används inte så mycket!
Supertråkigt, helst nu när jag vill skriva om vilken otroligt rolig helg jag har haft!

Marcus, min chef, bjöd med några från jobbet till pite havsbad!
Jag, Frida & Özal var inte sena att haka på :)

När vi kom fram blev det lite käk och sedan bad! Oj så roligt men snacka om att man har blivit feg på "äldre" dar när det gäller rutschkanor :P 2 åkturer blev det iallafall för min del men bubbelpoolen kändes mer lockande :)
Efteråt hängde vi på hotellrummet, drack lite vin och gjorde oss iordning.

När det väl var dags för middag blev jag så lycklig!
Vi var på rocki´n christmas show och satt verkligen vid ett perfekt bord!
Helt otroligt vilka röster det finns! Det var sjukt underhållande och väldigt spännande mat!
Väl efter showen började dansbandet date att spela och jag var inte sen att dansa som en toka! Några styrdanser fick man tillochmed, inte illa!
Vi träffade några riktigt trevliga pitebor och då blev det all in kan man säga :)

På söndagen var vi inte riktigt oss själva tror jag, men efter en god brunch satte vi oss i bilen och åkte hem.

Två saker har jag lärt mig under helgen...
Elouise betyder nog mer för mig än vad jag någonsin kunnat tro & man behöver inte ha gjort något dumt för att göra en riktig walk of shame.

Haha, jag skrattar ihjäl mig, vilken helg!
Nu önskar jag bara att jag kan få med mina vänner på något kul som det här :)

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback