sista dagen med glasögon!

2012-04-03 kl 00:17:32
jag har funderat på att laseroperera ögonen länge men verkligen funderat funderat funderat ca 1 år!
Och imorgon händer det... Är sjukt nervös, faktiskt!
Just det där att man inte har någon aning om vad man ska förvänta sig...
Man hör ju så olika historier ;) Aja, det blir nog bra!
Det känns så jäkla skönt att slippa glasögon! U N D E R B A R T!

På onsdag åker jag hem till Dorotea och myser med familjen i flera dagar. Det blir fantastiskt! ♥

Jag, brillorna & EmmaStina! Känns som en passande bild eftersom det är
tack vare hennes kloka ord jag faktiskt tog tummen ur och bokade mig en tid :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Lördags pussar till min söta syster. Ha en härlig helg!

2012-04-21 kl 09:32:53

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback