inte helt hundra!

2011-11-24 kl 22:37:30



Jag börjar förstå varför jag var helt knäckt i tisdags!
Nu har jag besök av denna fökylning igen...
Tur att det inte är så jobbigt :)


I tisdags hade jag besök av Syrran med familj!
Är så mysigt med lite folk i lyan! :)

Snart kommer Linda & Tilly tillbaka och då har dom med
sig Jenni, Sanna & Rasmus! Hur roligt kommer inte det att bli? Galet roligt! :)

Mina syskonbarn är verkligen underbara!
Ser framemot att få lite tid med dom!

Imorgon har jag en heldag i källaren att se framemot!

Det är som att min säng blev ännu skönare
när jag flyttade på den :)


Ha en fin helg!
Kraaaam!





Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack så mycket för att vi fick hälsa på dig i tisdags. Det var så mysigt att träffas. Puss puss

2011-11-27 kl 20:09:48
Postat av: Isa

Älskar dig också!<3

2011-12-13 kl 19:01:43
URL: http://izabisabusa.blogg.se/

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback