en vanlig tisdag!

2012-03-14 kl 00:51:07
Visst är det väl för fantastiskt när man känner att våren börjar komma!
Solen skiner, man blir pigg och glad och plötsligt känns livet lätt att leva igen!
Man tittar längtansfullt på skinnjackan och på conversen funderar... Är det idag det gäller?
Som tur var så tog jag vinterjackan idag. Blåsten höll på att slänga iväg mig till... jag vet inte riktigt vart! Men långt var det, så mycket kan jag säga :P
Jag hoppade upp på haggan och lyckades ta mig till universitetsområdet utan större olyckor (umeås gator är inte att leka med nu!!) för att äta en härlig lunch med Tomas på "snöflingans" jobb. Och jag säger då det! Den där snöflingan, vilken fantastisk människa!
Efter lunchen begav vi oss till NUS för att åka hiss. Jodå, vi testade alla möjliga hissar, jag och Tomas och ni vet den där som går hela tiden, som man bara ska skutta in i i farten... Den åkte vi ända upp så det blev aldeles svart och otäckt. Men kul var det! Absolut!
Jobbet gick bra, tackar som frågar.
Imorgon är det ingen vanlig dag!

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback