21/3

2012-03-21 kl 00:50:44
tjenare :)
Vad mycket roligt som har hänt sedan sist!
I fredags blev det jobb hela hela dagen så något annat fanns det helt enkelt inte tid för.
I lördags var jag ledig så det blev en härlig fika med tottepastan och efter det lite ögonshopping och massor av skratt såklart! Mot kvällskvisten planterade jag om mina blommor, mös i soffan och käkade massor av lördagsgodis innan jag slängde på mig utådansa kläderna och mötte upp Nina D på schlagerklubben!
Jäklar vad trevligt jag hade! Jodå! Ojoj!
Plötsligt var det söndag! Hängde på balder mest hela dagen och målade så jag fick alldeles ont i händerna! Det händer som saker hela tiden där nere i källaren nu, spännande!
Och vipps var en ny vecka igång.. Jäklar vad trött jag var igår men det löste jag med en mysig filmkväll men Linnea & Cissi efter jobbet! Vi snackar även kvällfika deluxe och en hel del skratt :D
Hade förstås gärna varit hemma i Dorro och firat bror min som fyllde år! Grattis igen Kizen :)
Idag har jag vart ledig igen!! Vaknade av en morgonpigg Josefine som ringde :) Hon hade bestämt att vi skulle träna kl 10. Funktionell mix, det var något nytt för oss men helt okej tror jag :) Efter träningen mötte vi upp Kristine och Seco för en härlig kinalunch! OJ vilken trevlig dag! Resten av tisdagen har jag bara vilat, tror det behövdes :)
Imorgon blir det pyjamasparty med kusinvitamin :) Yeay!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

åh vad jag saknar dig. skickar tusen pussar till min fina lillasyster

2012-03-21 kl 20:54:11

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback