23 år!

2011-09-23 kl 00:48:32



Åh, jag hade världens mysigaste födelsedag förra veckan!
Jag hade dagen ledig från jobb och det var så otroligt avkopplande!

Det kom så vackra blommor från mor & far och jag hade ett paket att hämta på preem!
Det var ju världens finaste paket dessutom som Tilly hade piffat till ordentligt :)

Jag fick besök av Nina & Cilla under kvällen och det var sååå mysigt :)
En toppendag helt enkelt :)

Längst upp till höger ser ni den vackra duken som jag fick av Tomas, den söta ljussaken från cult som jag fick av Cilla och det coola armbandet som jag fick av Nina!

Jag har världens världens världens bästa människor runt om kring mig! Jag känner mig så bortskämd med kärlek! Jag är helt enkelt otroligt lyckligt lottad!

Tack för världens bästa dag!



I lördags slog jag och Cilla ihop oss och hade födelsedagsfest! Och vilken fest det blev :) Superdupertrevligt! Kanske lite för trevligt tillochmed med tanke på att jag blev sjukt i måndags :D / :(

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback