Ett litet söndagsinlägg!

2011-10-16 kl 22:53:24
Vilken otroligt trevlig helg jag har haft!
Det började med vin på pipes tillsammans med några goa människor från operan i fredags efter jobbet, Tomas dök även upp lite senare!
Lördagen startade med gofika på NK tillsammans med Tomas sedan blev det en liten oplanerad tur förbi frisören. Det var ju på tiden, risbusken är borta! SKÖNT! Eftersom jag brände så mycket pengar på håret passade jag på att köpa en ny plattång också, det blev en sån dag, en dyr dag helt enkelt!
På kvällen hängde jag med EmmaStina till en supertrevlig förfest tillsammans med hennes vänner! Ett "ölspel" senare drog vi till allstar och även där hade jag det sjukt trevligt :)
Och idag är det söndag! När jag äntligen tog mig upp ur sängen mötte jag upp Tomas på stan för lite "frukost" på mcdonalds och senare även söndagsmiddag hos honom. Det bjöds på ren, jajjemen! Fina saker! Lagom till efterrätten tittade Anna föbi! Hur trevlig som helst, inte ofta jag träffar henne!
Självklart har jag tokat till det lite också i helgen! Det verkar ju vara lite av min grej! Så fort jag får lugn och ro i själen (som jag verkligen vill ha) då ska jag hitta på dumsaker.Men alltid ska man väl ha någon förändring att sträva efter här i livet. Men det var då faaan och jävlar vilken dumjävel du är säger jag till mig själv, suckar lite, stryker mig på axeln och sedan skrattar jag lite. Allt som kan ge lite extra krydda i boken om mitt liv det är bra skit.
Sist men absolut inte minst så slänger jag in en bild på mig själv med anledning av mitt mycket kortare och mörkare hår. Puss och kram /Åsa

Kommentarer
Postat av: storasyster

så fin du blev i håret. Sakanar dig puss puss

2011-10-17 kl 21:42:16

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback