Hej!

2011-11-02 kl 01:39:34
Passade på att åka hem till Dorotea en sväng i helgen!
Det blev en väldigt kort sväng men jag är så glad att jag fick träffa hela familjen iallafall!
När jag kommer hem till vallmovägen blir jag alldeles avslappnad, tar mig tid att fundera över hur saker och ting är och saker jag ska förbättra.
Att få träffa min älskade familj ger mig så mycket energi!
Jag blir alltid lika stolt när jag träffar Sanna, Rasmus och Tilly. Tänk att barnen växer så fort! Dom är så smarta och roliga och oj så söta! Jag längtar redan som en tok tills dom kommer och hälsar på mig i december!
Hemma bra men hemma bäst. Om jag bara kunde komma på något smart sätt att ha hemma och hemma lite närmare varandra. Jag saknar er varje dag!


Kommentarer
Postat av: Isa!!!

Tack! det är du me! :) kram puss

2011-11-02 kl 10:55:28
URL: http://izabisabusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi saknar dig oxå varje dag. Älskar dig. Puss Puss

2011-11-05 kl 22:12:29

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback