Tokigt!

2011-03-02 kl 19:41:12
Har jobbat 11-18,30 idag på balder, skyndade mig sedan iväg till operan för att jobba där! Men då var det ändrade planer och jag behövdes inte! Tokigt! Så nu är jag hemma, är trött som bara den men tror jag ska ta mig en promenad.. Eller? Ska jag gå och lägga mig?

Fan att man aldrig får ordning på det här med träningen.. Jag blir så trött på mig själv!

Imorgon blir det iaf lunch på balder och kväll på operan! Jag tänkte så här, förra månadens jobb på operan betalar min flygbiljett till stockholm och denna månads jobb där betalar hotellet. Smart med tanke på att det inte behövs så många timmar och att det bara är roligt att vara där!

Nu har jag bestämt mig. Jag tar en dusch och går och lägger mig. Klockan är bara barnet men jag har några timmar att ta igen. Kanske orkar jag upp och träna imorgon innan jobbet då? Jo, drömma kan man ju.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Pussar i massor från mig till dig. Saknar dig

2011-03-02 kl 21:40:27
Postat av: jeanette

Jo, nog börjar jag inse att jag ska bli mamma allt :) Häftig känsla, vill bara att det ska gå fort så jag får se vem som bott i min mage så länge! :)



Jadu.. vilka ska ha barn..

Madde Östman, Martina på myway & jag ska ju ha samma dag.. Jenny hamberg.. Emelie henriksson från tvåtjärnn.. Monica rönnlund har fått.. Marielle arhusiander har ju också fått.. Jenny johansson från avaträsk.. Marianne wikström från lajksjön.. Ann-Marie Kamara (tror jag hon heter).. Sen vet jag faktiskt inte vilka fler :S lite svårt att hålla koll då jag går i Åsele och inte träffar dem på MVC. :)

2011-03-03 kl 07:41:11
Postat av: iza!

näe inge allvarligt. Gå nog över snart.. kan nog va de ja ;p

Ja fy..ibland e de jobbigt

kram

2011-03-16 kl 22:31:20
URL: http://izabisabusa.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ho Ho tittar in nästan varje dag och hoppas på nått nytt. Saknar dig sötis puss puss

2011-04-02 kl 19:17:49

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback