Vilken fest!

2011-01-07 kl 01:13:59
jajjemen! Igår var det dags för personalfest! Jag och Josefine hade ordnat ett hejdundrande kalas måste jag säga! Vi började med att testa på curling! Oj så roligt det var även om jag inte fick in en enda sten i boet. Det var riktigt svårt och mitt högra knä är helt blått nu! Haha, det där måste jag göra igen! :)

Efter curlingen var det dags för party party! Vi gick till Josefine & Alexander och kalasade! De flesta hade med sig sina respektive och det var superkul! Tomas och Cilla var mina respektive för kvällen. Vi 3 måste ha ett väldigt roligt förhållande som någon sa :) Vi hade hur mycket godis, chips, sprit, vin och annat gott som helst! Hade även beställt en ostbricka. Det blev en galen kväll och det var väl kanske inte så konstigt. Klockan 4 åkte jag hem :) Vilket härligt baldergäng vi är! Tack för en supertrevlig kväll! Tyvärr var jag dålig med kameran men några bilder ska jag nog kunna skrapa fram tills någon annan dag!

Idag har jag legat i soffan till kl 18 och tänkt på tråkiga saker. Men när jag var klar med det kom Tomas & Cilla och plockade upp mig! Det blev burgare på mc donalds och sedan kaffemys hos Nina & Stefan! Jag har ätit 4 burgare sedan i söndags. Haha, rekord för lilla mig!

Jag håller på att pyssla här hemma, försöker som vanligt få någon ordning på alla tusen saker och nu tror jag faktiskt att jag är på god väg :)

I helgen blir det jobb men förhoppningsvis ska man väl kunna trycka in något annat kul också!

See you later alligator, don't forget the toilet paper! Höhö

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback