Världens längsta vecka?

2011-01-09 kl 22:27:48

Herregud! Jag kan bara inte förstå hur lång denna vecka har vart!
Har verkligen hänt sjukt mycket bara på några dagar och jag får det inte riktigt att gå ihop!
Jaja, jag ser framemot veckan som kommer, bara för att det ska bli mer som vanligt.

Lite om vad som har hänt i helgen då..
På fredagen blev det fika med Nina, Cilla & Tomas, härligt värre! Finns inget bättre än att umgås med människor man tycker om! Sedan blev det jobb, med självaste Karlsson faktiskt! Hur kul som helst eftersom vi bara jobbar tillsammans på måndagar annars! Efter jobbet blev det utgång med Cilla och Tomas och vi hade lugnt sagt en GALEN kväll! Haha, kommer att bli grymt nu när Tomas flyttar till stan! Så fredagen var väl perfekt! Annat kan man ju inte säga!

Lördagen var dock väldigt ospeciell. Klev upp, jobbade, gick hem!

Och idag har jag pysslat med hemmet, plockat bort julen och städat. Skönt att ha det gjort!
Nu efterlyser jag bara hjälp med att plocka ner min tvhylla, sätta upp tvn på väggen och sätta upp en hylla ovanför tvn. Kommer nog att bli riktigt bra tror jag :) Har även fått hem min "syskontavla" som jag beställde på nyårsnatten ;) Tänkte att det var lika bra att göra det på en gång annars skulle det aldrig bli gjort. Jag är glad att jag tänkte så :) Smäller upp en riktigt värdelös webcam bild så ni ungefär kan förstå vad bra den gör sig på väggen. Mina fina fina syskon!

Magen kurrar så det är nog dags för en macka! Men tyvärr är jag inte ett dugg trött. Hur ska jag ta mig upp till jobbet imorgon?


Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback