Nattsnack

2011-01-02 kl 02:42:07


Sista natten i Dorotea för denna gång! Jag har verkligen lyckats tokvända på
dygnet och det känns ju lite gruvsamt med tanke på at vardagen snart sätter igång!
Veckan som kommer räknas inte, då jobbar jag ändå bara kväll. Men veckan därpå! Uch.

Jag som har haft hemlängtan, men nu skulle jag likagärna kunna stanna några dagar till.

Jag hade supertrevligt på Lindas 30års kalas igår! Lite för trevligt efter 12slaget kanske?;)
Vi dansade och drack vin och hade väldigt väldigt roligt! Tack älskade Linda för att du
fixade en fantastisk sista kväll på 2010!

Idag var jag på MB en sväng, tittade på när de andra städade och mös lite med Tilly!
Ikväll var vi till Måntorp för att fira Sanna som fyller 5 år imorgon! Mina små barn som
blir så stora! Det var full fart på både Sanna och Rasmus trots att klockan var mycket!
Jag önskar verkligen att jag kunde få mer familj i vardagen!
Det var därför jag köpte en webcam till Tilly i julklapp, det måste vi ju testa till veckan :)

Imorgon bär det iväg till stan igen och jag som inte har hunnit det jag hade tänkt.
Jag som ville träffa Karrå flera gånger! Och Carro såklart! Och Sara!
Tiden bara springer iväg och när man blir dyngförkyld känns vila mer lockande!

Nu ska jag blunda och hoppas på lite sömn :) God natt och kram banan


Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback