Slut på januari!

2011-01-30 kl 20:31:51
Jag brukar inte tycka om januari, en lång, tråkig, kall och mörk månad som aldrig vill ta slut. Men i år måste jag säga att den inte har vart så farlig ändå. Äntligen är det snart vår!

Har precis tittat på reprisen av Sofias änglar och tårarna har sprutat. Phu, vilket program! Har ni sett det?

Jaja, har haft en riktigt bra vecka, har haft ganska fullt upp och inte orkat med datorn. Måndag & Tisdag blev det bara jobb och träning och sedan var jag helt slut! I onsdagskväll mötte jag upp mina goa vänner Linn, Tina & Julia för en fika och massa surr! Helt galet vad våra liv har förändrats sedan jag började jobba på operan! Den största förändringen måste ju vara att Linn är gravid!

Helgen har vart helt toppen! I fredags träffade jag en läkare pga min hand! Jag har gått till vårdcentralen på teg tidigare men inte riktigt tyckt att jag fått så bra hjälp. Nu har jag bytt till citymottagningen och känner mig redan riktigt nöjd! Läkaren sa på en gång att hon tänkte skicka en remiss till handkirurgen. Skönt! (tror jag). Det blev träning, lunch på balder, reafynd på twilfit och städning här hemma. Allt detta innan jag började jobba! Bra jobbat tycker jag :) Jag, Nina D och Mercedes gick till Olles efter jobbet och bestämde oss för att åka till Sthlm över en helg tillsammans! Oh så kul det kommer att bli, jag hoppas bara att det blir av :)

Igår blev det en supermysig fika med Cilla, Nina & Petra! Sedan blev det en sväng på stan innan jobbet! Jobbade till 2 inatt och idag har jag verkligen haft en heldag i soffan! Mysigt/tråkigt.
Hoppas allt är bra med er! Kram

Kommentarer
Postat av: jeanett

vad har du för problem med handen? Kram!

2011-01-31 kl 12:45:40

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback