Onsdag!

2011-01-19 kl 22:26:21

Har haft tre riktigt lugna kvällar på jobbet nu. Riktigt tråkigt och tiden går så grymt sakta! Finns såklart alltid 1000saker man kan hitta på att göra men ju lugnare det är desto latare blir man ju faktiskt. Hm, konstigt det där!

Jaja, jag ser iaf framemot att jobba lunch 2 dagar och sedan är det helg igen! Imorgon efter jobbet ska jag träffa Leif för att prata jobb på operan under våren! Jag vill verkligen börja jobba där igen! Fantastiska kollegor och en fantastisk miljö att vara i! Operan och balder är verkligen dag och natt. Ett hus med fönster överallt och en källare utan ett enda fönster! Alla behöver vi lite ljus i tillvaron :) Efter det ska jag träffa kusin Moa och det ska bli så härligt att få umgås en stund med henne!

Så här fina blev naglarna idag!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Så fina dina naglar blev. Mina naglar är inte alls bra sen jag fixade med dom,går sönder hela tiden :( Saknar dig massor sötis. Pussar och kramar från mig och Tilly

2011-01-20 kl 20:59:42

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback