Min söndag!

2011-01-02 kl 23:07:57

Jag har världens bästa pappa! Han körde mig till Umeå idag! Helt otroligt :)
Det var skönt att komma hem till min fina fina lägenhet! Synd bara att jag möttes av en konstig doft, det visade sig att mina mandariner hade bytt färg, om ni förstår vad jag menar ;)

Jag och pappsen åkte till maxi och jag köpte massa gott att stoppa i kylen! Jag köpte dessutom en sen julklapp till mig själv.. Längtar efter att krypa ner i sängen nu och öppna boken Elsas värld. Oh så spännande!! Men jag ska vänta ett tag till, så att jag hinner bli riktigt trött, så att jag kanske kan få någon ordning på dygnet!

Håller på att försöka få någon ordning här hemma! Det är svårt och jobbigt och jag har inte tillräckligt med tålamod! Hamnade istället framför en sjukt rolig film på trean! Eller, ska jag säga s j u k & r o l i g? :D

Hittade en underbar bild på Jennis blogg som jag bara ÄLSKAR från nyårsafton! Är den inte helt fantastisk? Hoppas att det är okej att jag stal den från dig, bruden!


Älskade Sanna, hoppas att du har haft en underbar födelsedag!


Kommentarer
Postat av: flingas mamma

hej åsa, vad kul att du har blogg..gick in på den andra för jättelänge sen men den var låst.. det är jättekul med hus men man vill ju göra så mkt hela tiden, jag vill ju helst göra allt på en gång ;) allt är bra med oss. vad gör du nu då? hoppas allt är bra! kramkram

2011-01-03 kl 14:15:35
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback