jag drömmer om..

2011-01-23 kl 22:54:58
.. sommar & sol, härliga resor, fina lägenheter & mysiga husdjur.

Sommar & sol, tiden går ju fortare än vad man tror, det är ju något jag har lärt mig! Det blir en resa med delar av familjen i sommar och jag har ikväll suttit och kikat på lite resor. Oh, man blir ju så sugen!

Inatt kikade jag på lägenheter på nätet, har börjat bli sugen på att köpa men det ligger en bit fram. Måste ju veta att jag kommer att ha fast inkomst! Men som sagt, jag är riktigt jäkla sugen!

Är även sugen på en liten kissekatt! Men där gäller det verkligen att jag håller tankarna i styr. Jag ska verkligen inte ha djur, men tänk hur mysigt det skulle vara!

Jag har börjat fundera mycket på vad jag egentligen ska göra av mitt liv. Jag trivs bra men det finns ju så mycket att uppleva! Ska jag packa en väska, hyra ut lägenheten i andrahand, åka till arlanda och ta första bästa flyg ut i världen? Ska jag börja plugga? Ska jag fortsätta att bara vara? Tänk om någon annan kunde bestämma lite iaf. Jag är alldeles för bekväm! Men kanske är det dags snart, att utmana sig själv, göra något crazy och inte vara så jäkla bekväm. Så.. vad säger du? Är det dags?

Har haft en härlig helg iaf! I fredags blev det party hos Nina & Stefan, lite firande för honom som har fyllt 30! Det blev världens bästa sällskap, gott vin och roligt spel och sedan utgång! Ännu en intressant natt i staden umeå! Om jag säger fängelse, vad säger du då? Haha.

Lördagen är en dag som inte räknas.

Idag blev det dock lite roligt gjort! Träningen med Cilla gick bra, jag dog inte. Även om det kändes så där ett tag. Vi gick och handlade efteråt så det blev en härlig middag för mig. Inte illa!

Nu är det dags att diska undan efter helgen, ta en dusch och krypa till kojs! Ser framemot 3 dagars lunchpass på balder. Ska bli riktigt roligt, absolut!!

Kommentarer
Postat av: cilla

fan åsa.. är det verkligen dags?? vad ska vi ta oss till..

2011-01-24 kl 17:06:58

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback