God Natt!

2011-01-21 kl 00:13:37
Vilken härlig torsdag!
En trevlig dag på jobbet, ett trevlig stund på operan och en trevlig kväll med Moa!

Jag och Moa gick på stan en sväng och vilket fynd jag gjorde, igen! En supersöt grå tröja med något riffraffit på axlarna från HM. 30 kr! Va, 30 spänn, är det inte helt galet? Galet bra :)Sedan blev det finmiddag på Balder! Tack för ikväll!♥

Har pysslat med mina bilder på datorn sedan jag kom hem, jag gillar ju det här med vanliga fotoalbum! Det är ju bara det att fotoalbum kräver ju så mycket tid och pengar. Men jag tror att det är värt det :)

Nu är klockan läggdags och imorgon känner jag för att vara pigg och glad!
Jag hoppas att jag ska kunna somna i någon ordning :) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack min vän<3



Vad är det för tapet du har i bakgrunden på denna bilden? Ser nästan likadan ut som den vi tänkt till hallen:P

Puss&kram

2011-01-25 kl 09:28:59
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback