Fy fan för prylar!

2011-01-12 kl 20:37:17

Visst, det är ju helt underbart att man har ett stort förråd nere i källaren dit man kan dumpa saker! Men seriöst, hur mycket saker finns det att dumpa egentligen?

Nu har projekt - åsas förråd dragit igång och ikväll har jag konkat fulla lådor för att rensa ordentligt! Kasta/Spara/Sälja.

Det jag blir mest förvånad över är alla dessa små porslinsfigurer som jag har en miljon av OCH som jag desstuom har sparat på , flytt efter flytt! Många lådor jag har tittat i under kvällen har exakt samma innehåll från den gamla goda tiden då jag bodde på vallmovägen. Är det inte lite roligt?

Första helgen i februari (om jag inte minns helt galet) har fina Cilla bokat loppisbord på Nolia! Undrar vad man kan sälja egentligen? Jag tar väl med mig all skit och resten får jag väl slänga om inte annat! Hejja!

När min rensning är klar ska det lånas bil och slängas en miljon kartonger och annat kraffs! Jag får panik över detta. Det måste bara göras! Tänk om jag skulle få för mig att flytta, då är förrådet det sista jag vill tänka på! Jag vill inte bli en sån där som man ser på tv. Ni vet.

Tog tummen ur och la ut min första annons på blocket ikväll också! Jag är impad av blocket faktiskt. 20 minuter tog det innan en bokhylla blev såld, hoppas nu bara att han kommer och hämtar den imorgon, som han sa!

Omg, jag är bara 22! När har jag hunnit samla på mig allt?
Tror det är dags för lillÅsa att äta middag och lugna ner sig. Oj, är klockan tjugo i nio?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Efter jag & Erik bott här i ett halvår hade vi samlat ihop typ en hel sopsäck med bara skitsaker, pryll och annat.. Man borde verkligen rensa oftare!!

2011-01-13 kl 11:21:27

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback