En ledig dag!

2011-01-04 kl 23:44:23
Hejsan svejsan!
Tog ledigt ikväll för att hinna fixa inför morgondagens fest tillsammans med Josefine!
Vi drog till the big coop och handlade mängder med chips, godis & läsk!

Och på tal om läsk. Jag tänker på Karrå varje gång jag säger/skriver/tänker ordet L Ä S K. Saken är den att Karrå sa aldrig dricka, hon sa alltid läsk och jag sa aldrig läsk men alltid dricka. Jag tyckte det var så himla roligt varje gång hon sa läsk. Och hör nu, nu säger jag läsk. Läsk läsk läsk. Ju mer man tänker ordet läsk desto konstigare ser det ju faktiskt ut. Läsk läsk läsk. Stavas det verkligen så? Oh my, vad snubblade jag in på här? Så tokigt det kan bli.

För att återgå till min dag.. Efter storhandlingen blev det finmiddag på restaurang! Självaste Max! Väldigt gott! Och sedan en sväng på balder för att hämta andra saker vi skulle kunna tänka oss behöva imorgon! Det blev mycket prat och skratt hemma hos Josefine och sedan insåg jag att det var dags att pallra mig iväg till balder för att stänga.

Och nu är jag säker på att det spökar på mitt jobb! Jag har aldrig haft så bråttom därifrån som ikväll! Haha, jag måste ha sett rätt rolig ut faktiskt!

Så! Nu är jag lite trötter och det känns bra! Förhoppningsvis ska jag kunna somna i normal tid ikväll!
Puss och kram!

Ps.
Tilly! Ska vi testa din julklapp på torsdag? Du kan väl fråga mamma och pappa om det!

ps.2
Personalfest imorgon, sa jag det? Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja vi tar ett försök med julklappen på torsdag.

Puss

2011-01-05 kl 13:23:23

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback