några söndagsord!

2011-02-27 kl 23:36:18
Hejsan svejsan!
Tänkte faktiskt skriva några ord! Ovanligt nu för tiden :)

Vilken trevlig, fantastisk helg jag har haft! Och vad mycket jag har hunnit med!

I fredags vaknade jag tidigt (för att vara jag) och körde en storstädning av lyan! Det känns bra att ha det gjort innan man går på en jobbhelg! :) Klockan 12 var det dags för lunchdejt med Nina & Tomas på balder och oj så trevligt det var! Jobbet gick bra! Att jobba med Mercedes & Tomas är helt klart klockrent :) Där vid 23,30 var det dags för afterwork! :) Vad roligt vi hade på allstar!! Cilla, Nina & Josefine var också på party humör! Ja, vilken galen kväll det blev. Jag förstår inte hur det gick till med tanke på att vi jobbade hela kvällen :P

Lördag, vaknade tidigt (för att vara jag) men låg och drog mig i sängen till klockan 12! Skönt! Det blev lunch med Nadja & hennes mamma på stan och sedan var det bara till att pallra sig iväg till balder igen! Klockan 2 var vi färdiga och det blev en riktigt skön promenad hem till Haga och massa surr med härliga

Härliga söndag! Vakade av att Nina ringde, kollade på klockan.. Haha, 14,30! Tjenare, det kallar jag sovmorgon! Blev självklart en rolig tur till ica maxi med Tomas och sedan söndagsmiddag som även Nina kom på! Här bjöds på god sallad, inbakad fläskfilé och potatissaker och sås såklart! Okej, nu ska jag inte ta åt mig äran för matlagningen :P Men mycket trevligt var det! Vi bäddade ner oss i soffan senare med lite te och kakor! Himla mysig dag! Tusen tack för sällskapet!

Jag är så glad över mina älskade vänner, gamla som nya! Ni är bäst bäst bäst!

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback