längesedan!

2011-02-08 kl 21:49:42
Hejhej!
Ja nu var det längesedan jag skrev någonting! Så tokigt det kan bli :)
Förra veckan var det verkligen bara fokus på jobb! Jobbade 3 extra pass varav två på operan! Kul :)
På lördagen blev det jobb på balder! Det gick bra men tyvärr missade jag middagen jag var bjuden på! For till festen senare och hade trevligt!

På söndagen hade cilla, nina och jag bokat loppisbord på nolia! Jäklar vad prylar vi hade med oss! Mycket kläder och vi fick faktiskt sälja bort en hel del :) Jag gick 540 kr +, själva hyran gick på 170 kr/person så det var helt klart en fin inkomst! :) Mina underbara, fantastiska vänner hade fixat fika så vi hade riktigt mysigt! Nytta med nöje, verkligen :) Det där måste vi göra om!

Igår och idag har jag vart hemma från jobbet, blev tokförkyld så det var lika bra att ta det lite lugnt!
Nu är jag rätt leds och ser framemot att jobba imorgon igen!

Får se om det dyker upp något roligt att blogga om senare i veckan :) Kram på er!

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback