Ett perfekt slut på denna dag!

2010-09-08 kl 22:34:40
Sitter med en kopp te och en lindt chokladkaka och njuter av livet!
Har precis kommit hem från en härlig kvällspromenad! Vilket skönt väder det är!

Det blev väl inte riktigt som jag hade tänk mig idag :P Somnade väldigt sent inatt pga att jag har himla ont i halsen! Attans! Blev en lunch på balder och sedan lite städning här hemma. Så kan det gå :) Träffen med Tomas blev framskjuten igen! Är det inte pga barn så är det pga sjukdom! Och pga sjukdom jobbar jag lunch imorgon! Hoppas att Josefina kryar på sig fort! puss!

Har spanat in en par snygga dojjor på skopunkten, tror jag måste köpa dom imorn! Nu har jag ju slängt några par så att jag ska få plats med nya ;)




Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback