En underbar helg!

2010-09-05 kl 16:16:57
Hallå!
Vilken härlig ledig helg jag har haft! I fredags blev det till att städa, tvätta och bara vila framför tvn. Även om jag är en riktig partybrud som inte vill sitta hemma ensam en fredagskväll så måste jag erkänna att det faktist var rätt skönt ändå :P Igår blev det en riktigt mysig dag tillsammans med bästa Cilla! Vi käkade lunch på costas och försökte sedan bränna massa pengar, men det gick ju inte så bra! Det är ju så typiskt det där, när jag verkligen vill och behöver shoppa så hittar jag ingenting! Kvällen blev ju superkul! Efter lite vila och ett besök av Linda J och hennes kille så mötte jag upp Cilla på balder för lite vin och mat och sedan drog vi vidare till allstar! Vi var båda lite seg i starten men där mot slutet var vi verkligen på g. Haha, jag tror inte jag säger mer än så! Det blev ännu en galen natt i umeå! Tack Cilla för en superhärlig dag!

Idag är det alltså söndag! Jag känner mig utvilad och redo för en ny arbetsvecka! Eller? Jag känner mig lite leds på balder just nu men det är väl bara för att det har vart så himla mycket extra att göra, och tänka på! Åh, det är så mycket jag vill komma igång med! Jag vill börja träna som jag gjorde förut men jag är alldeles för lat! Jag vill börja baka, laga annan middag än fil och blodpudding och skriva dagbok. Jag måste börja ta tag i livet igen! Snart fyller jag 22, jag får väl se det som en nystart! :)




Kommentarer
Postat av: Isa!!!

va ska man köpa till dej då när du fyll år? :)

va vill du ha?



Kramar å pussar till dej i massor! <3

2010-09-06 kl 21:23:54

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback