En fika med Nina!

2010-09-08 kl 00:07:52

Yes, idag blev det en fika på NK med bästa Nina! Vad mysigt det var! Nina har ju vart borta i värmen en vecka så det är klart vi hade en del att snacka om! Vet ni hur kul det är att sitta vid ett fönsterbord uppe på NK och bara titta på folk, jag hade nog kunnat sitta där hela dagen! Det kanske ska bli mitt nya stora intresse! Tack för idag Nina!

Annars har det väl inte hänt något speciellt. Karrå ringde idag och det var såklart superkul :) Vi lever i våra helt olika världar och njuter av att höra om varandras, det är härligt!

Imorgon är jag nästanledig. Antingen så jobbar man, är ledig eller nästanledig. Nästanledig innebär att man får fara och låsa på jobbet på kvällen. Men det går väl bra! Förhoppningsvis får jag antligen träffa "Tomas från spanjorsland" imorn! Shit, det var en evighet sedan och snacka om att jag saknar den killen!

Annars önskar jag mig en perfekt dag och den ska innehålla följande..
♦ Kliva upp vid 8-9 och börja dagen med en härlig morgonpromenad!
Baka en del, kanske bullar, mormors banankaka och något chokladaktigt. Vore trevligt att ha något i frysen.
♦ Höststäda lyan, kanske köpa något fint, höstaktigt att sätta/lägga/ställa på något ställe.

Oj, snacka om att jag har stora planer. Haha, drömma kan man ju!
Nu är klockan mycket, kanske dags att sova om jag nu ska orka med allt det där imorn. (haha, drömma kan man ju igen!)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ninaa

Tack själv gulleduuu! :*

2010-09-08 kl 21:29:21

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback