Tänkte bara säga hej!

2010-10-14 kl 22:05:05

Jag har inte glömt bort min blogg, jag har bara ingen energi att skriva.
Jag är så trött så trött och det verkar aldrig gå över!

Jag känner en stark lust efter att förändra mitt liv men jag orkar inte.
Det är lätt hänt att man bara trampar i samma spår men man kommer lixom ingen vart.
Det är lätt och bekvämt helt enkelt.

Men oroa er inte! Jag har en ledig helg framför mig och jag ska se till att
vila upp mig ordentligt och bara njuta av mitt fantastiska liv, för det är faktist så det är!
Det är bara lätt att glömma bort det ibland :)

Min älskade familj, jag saknar er så  himla mycket.
Ibland kan jag inte förstå hur det skulle bli så här, lillÅsa själv i Umeå.
Jag önskar så ofta att vi fanns närmare varandra men nu är det ju bara så här det är!
Jag har byggt upp mitt liv här och ni där.

Jag har världens vackraste systrar, verkligen!


Kommentarer
Postat av: isa :)

vi saknar dej åxo!

Men snart kommer ja till umeå :) ja tar me mej carita me :-)



Vi får höras nån dag!



Älskar dej systra mi puss

2010-10-15 kl 18:46:24
URL: http://izabisabusa.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Min vackra lillasyster. Jag saknar dig oxå så himla mycket, det är lite jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra. Men även om vi inte träffas så ofta så finns du i mina tankar varje dag. Älskar dig

2010-10-15 kl 21:37:20

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback