Nytt nummer för några dagar.

2010-10-31 kl 17:24:56
Man är ju rolig. Vad kan det ha vart? 6vakna timmar utan mobil och jag höll på att dö! Det kanske vore nyttigt att vara utan mobil ibland, inte vara så himla tillgänglig all the time. Men, isåfall frivilligt :)

Första gången jag har blivit av med min mobil och det var ju fan att jag inte skulle hinna ha den längre än.. hmm... 3 månader? Jag minns inte. Den är iaf polisanmäld och spärrad så den som har den har verkligen ingen nytta av den nu :)

0702103196 är det som gäller för några dagar nu tills jag får ett nytt simkort med mitt vanliga nummer. Bra va?
Så jäkla glad jag blev när jag insåg att alla mina nummer fanns kvar på min förra mobil! Hurra :)

Pappa har vart här i helgen och jäklar vad han har fixat och donat. Mer om det senare. Nu måste jag verkligen städa klart här hemma :) Allt är verkligen hullerombuller!

Puss

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback