Slö Söndag!

2010-11-07 kl 23:14:08
Uch, man mår ju inte bra av att ligga i soffan en hel dag!
Men på söndagar får man ju faktist göra det!

Så det är alltså var jag har gjort idag. Inte ett skit!
Annars har jag haft en bra vecka! Köpte mig en ny tvhylla från jysk så nu behöver jag bara en stark karl som kan hjälpa mig att plocka ner den jag har nu. Det blir fint, det tror jag verkligen :) Tack snälla C & P för hjälpen, guld värt! Blev extra jobb igår kväll men det gjorde mig inget, det var kul och full fart om man säger så :)


Ibland kan jag bara sitta och skratta åt mig själv,
över besluten jag tar och hur crazy allt blir!
Men så länge jag mår bra, eller hur? Visst är det så?

Nu ska jag nattinatta! Lunch på balder hela veckan! Vi hörs, puss!

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback