Klipp & klapp

2010-11-15 kl 22:47:07

Vilken härlig dag jag har haft! Har gjort så mycket och ändå ingenting, är det inte just dessa dagar som är de allra bästa?

Vaknade ganska tidigt och pysslade här hemma med lite av varje! Det blev en riktigt god lunch på balder och sedan gick jag och klippte mig! Det var verkligen på tiden! Nu är det så lent och skönt igen, mitt hår! :)
Har köpt 2 julklappar idag och dessutom har jag köpt min nyårsklänning! Vilken snygging! Den sitter riktigt bra och jag är glad att det gick så lätt att hitta den :)

Syrran ska ju ha sin 30års fest på nyårsafton och det kommer att bli såå trevligt :)

Ikväll har jag vart hos Nina på gofika! Renée kom också förbi, så himla mysigt vi hade det! Jag önskar man hade ork att umgås mer! Jobbet tar ju himla mycket energi från en, så är det ju!

Idag har jag börjat få adventslängtan! Längtar efter att göra julmys här hemma! Det blir ju min första jul på utmarksvägen :) Jag blir långledig där vid jul/nyår och jag längtar så himla mycket efter att få bara mysa med familjen i en hel vecka!

Idag känner jag mig så himla tillfreds med livet. Jag känner mig avslappnad och lugn, shit vilken skön känsla!


Imorgon blir det extra kul på jobbet :) Och på onsdag för den delen! Jag har väl bokat in närmare 680 gäster på två dagar och jag ser framemot att göra ett lysande jobb! Hell yea!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Va roligt det kommer att bli med nyårsfest! :-)



Har beställt kläder till barnen och mig och fick det igår, blev dessvärre inte nöjd med mitt :-/ Får leta efter något annat. Skulle nog behövt gå några svängar på stan!



Kram

2010-11-17 kl 20:42:54
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback