Jag är en sliten brud!

2010-11-10 kl 20:16:50
Man försöker och försöker men det går lixom bara åt skogen hela tiden!
Försöker få ordning på livet alltså.
Mitt vanliga problem är väl att orka med någonting annat än jobbet. Jag som hade bestämt mig! Jag måste tydligen göra det igen :) Men det är klart, svårt att orka med något när jag äter som en kratta! Klart man blir slö när man inte får i sig energi! Fan, jag skulle behöva nån som skakade om mig lite! Tänk om någon annan kunde ta tag i mitt liv! Hur bra vore inte det?

Sen blir jag alldeles virrig i skallen men det är ju mitt egna fel. Fy Å! Det är inte så lätt alla gånger att vara "vuxen".

Har suttit och rensat papper sedan jag kom hem från jobbet! Himla spännande! En miljon bankpapper efter att jag har bytt bank, spännande! Måste man verkligen spara sånt? Lönepapper och räkningar sedan innan sommaren! Varför stoppar man inte bara in i pärmen på en gång istället?

Jag är en fantastisk människa, men jag är så otroligt slarvig och stökig och allt. Saker, kläder, papper ÖVERALLT, all the time!! Jag blir tokig på mig själv!

Nu ska jag trippa iväg till balder och käka mig någon middag hade jag tänkt. Lovade M att jag skulle låsa ikväll så att han får vila! Jag skulle ha vilat istället :P

Jo, en sak till! Bumpy Ride med Mohombi, jag har skakat rumpa till den hela dagen! Grym! Jag tror jag fortsätter med det all night long!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Det är lite roligt att du säger att du är slarvig och stökig, för av det jag känner dig så är du otroligt noggrann, har alltid fint hemma osv. Inte alls rörig. Men, det var ju ett tag sedan o man kan ju ändras :) Förut var jag en slarver, du klarar jag inte av disk som står framme eller kläder på golvet :) Man förändras som sagt.. kram!

2010-11-10 kl 20:36:33
Postat av: Storasyster

Först måste jag bara säga att jag håller verkligen med om att du är en fantastisk Åsa! Du har ju fått det så fint hemma hos dig, lite svårt att se färgen på bild och även tapeten men snart kommer vi och inspekterar. Längtar så efter dig ska bli jätte mysigt att hälsa på Tusen pussar och kramar från oss

2010-11-13 kl 19:16:37

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback