Torsdag blir en bra dag!

2010-06-16 kl 22:48:46
Jobbade dubbelpass idag, det gick bra eftersom... Jag är ledig imorn :) Oh så skönt! Det känns lite spännande att vara ledig på en helt vanlig vardag! Haha! Jag har gjort upp massa planer för en perfekt ledig dag!

Kliva upp så där halvtidigt (8-9) och äta en riktigt god frukost framför tvn och bara njuta över att inte behöva fara på jobbet! (Okej, jag kommer nog inte att ta mig upp eftersom jag vet att jag inte behöver..)

Fara på gymmet vid kl 10 och bli starkare, smalare och snyggare än någonsin.

Känner för att luncha på stan! Någon som vill hänga med?

Shoppa lite, det vore ju trevligt!

Fara hem och ta en liten tupplur.

Träffa Nina? Visst var det imorgon du skulle komma tillbaka till stan?

Oj vad trevligt det kommer att bli. En fantastisk dag.


Kommentarer
Postat av: Syster

I´m home yes :) men nu äre kväller.... :( har varit rutvakt hela dagen! lillploppa. Vi får ses nån annan dag! Jobbar imorgon och på lördag. Puss!

2010-06-17 kl 19:02:17

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback