nuhardethäntmycket!

2010-06-25 kl 01:23:20
Hallå :) Nu är det dags att berätta vad som har hänt sedan sist känner jag.

I fredags fick jag besök av min goa vän Sara! Herregud, det var ju inte igår om jag säger så! Inte i förrgår heller för den delen. Oj så trevligt det var! Det blev film, godis och vin på kvällen och en massa surr såklart! Hade ju en hel del att ta igen men vid halv två somnade vi. På lördagen gjorde vi stan (jag råkade köpa ett par skor, oops) men kl 16 var det dags för mig att jobba. Var ungefär helt slut när jag kom hem från jobbet. Så ja, det blev ändå en himla lugn helg! Och superrmysig såklart!

På tisdagkväll kom lillIsa och hennes vän Eva och sov över hos mig, det var mysigt :) Igår blev det lunch i parken, och gofika på NK tillsammans med i & e och sedan jobbade jag kväll.

Attans, min tumme är ju inte bra alltså så igår for jag till läkarn och fick nån himla spruta som inte alls var särskilt smärtfri, och såklart en ny tid idag för att göra en ny skena som jag måste ha fram till min semester. Det känns ju SKIT. Jo, faktist. Det känns lite deppigt också för den delen! Det som känns mest deppigt är att jag gärna vill ha min fina nya klocka på vänster hand, men det är ju himla svårt nu :P

Men nu ska vi inte vara deppiga! Nu är jag ledig tre dagar! Jobbar nästa vecka sedan blir det festligheter hela helgen. Jobbar veckan därpå och sedan är det semester! Tjoho! jag lääääääääängtar!

Nu ska jag sova och sova och sova. På soffan. Jag har sovit på soffan hela veckan tror jag. Konstigt. Inatt blir det bara för att jag inte orkar bädda sängen. så kan det vara! Ha en härlig midsommar kära ni!


Jag saknar familjen. Jag tänker ofta på hur mycket jag missar eftersom jag bor här och dom bor där.
Sanna och Rasmus träffar jag aldrig känns det som, det är riktigt tråkigt. När ni blir stora nog, mina små troll, då ska vi ut på äventyr tillsammans! Jag tänker på er varje dag ♥



Kommentarer
Postat av: Tilly

Skickar en stor puss till min älskade moster. ( sover ju såklart så mamma skriver) vi längtar efter dig. Ses i morgon!!!

2010-06-25 kl 22:16:52

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback