hemma från jobbet.

2010-06-30 kl 13:35:26
Blev sjuker igår men redan idag känns det bättre så hoppas hoppas hoppas att det bara är en liten snabbsjuka.

På midsommar hakade jag på Cilla och njöt av fint väder, god mat och vin. Det blev även en sväng förbi vita björn där vi drack kaffekarlsson!

På lördagmorgon åkte jag hem till dorro och mös med familjen, åt god mat och fikade tills jag mådde illa! Det var himla mysigt! Åkte tillbaka till stan på söndagkväll och nu sitter jag här och ungefär ruttnar bort i soffan. Måste ut och få mig lite luft!

I helgen har jag tokroliga planer både fredag och lördag! Så det är bara att hålla tummarna för fint väder och en pigg åsa! Kram på er

Världens finaste Cilla på midsommar!


Jag, Linda och Tilly på promenad


Coola Tilly på sin rosa cykel!

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback