Hejhej :)

2010-06-17 kl 21:51:38

Har haft en helskön dag, och vilket väder! :)

Vaknade 12 (haha) och det blev lunch på stan med Josefine, myyyyyyyysigt! Sedan slösade jag pengar, massa pengar! Köpte lite blommor till ballkongen, ett sommarfint linne, superskön sportbh och en vit klocka från jetset.

Även träning kan jag bocka av från dagens attgöralista.


Hm, nu till något annat. Jag har ju ett ganska stort kök och vill göra lite förändringar där! Mitt köksbord är alldeles för litet för köket så jag vill köpa ett nytt. Tusan att jag inte köpte ett jag hittade på blocket för 100 kr.. Jag ska måla en fondvägg, frågan är bara vilken färg!? Ville ju tapetsera men det fick jag inte :( Så hörrni, vilken färg tror ni?

Nej, dags att tänka på att det är en dag imorn oxå!


Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback