full fart mot helgen?

2010-06-14 kl 20:46:38
Men tja! Det som ändå måste vara roligast med mitt liv är att det alltid är helg! Veckorna går så sjukt fort! Det gillar jag :) Blev en runda med Josefine på Tc i lördags! Att jag aldrig får nog?! :)

Idag var det tungt att kliva upp, sov nog inte så mycket inatt men så kan det ju vara när man vänder på dygnet så fort man får möjlighet! Tror det bara är 9 luncher kvar nu sedan ska jag leva "nattugglelivet" resten av sommaren!

For och tränade efter jobbet och är fortfarande typ helt slut! Step up så klart och det blir jobbigare för varje gång! Borde det inte vara tvärtom? Nej, det borde det inte!

Börjar längta sjukt mycket efter mitt sommarlov nu! Längtar så klart till Turkiet! En hel vecka med mina godingar, va? Kan ju inte bli bättre :) Det är verkligen inte länge kvar nu!!

Nej, dags att sussa! Har några timmar att ta igen! Hoppas ni mår bra!




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Min vackra söta lillasyster! Saknar dig. Puss puss

Tillt skickar en extra stor puss till moster

2010-06-15 kl 21:23:08

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback