En helg i dorotea!

2010-06-06 kl 22:49:24
Åh så härlig helg jag har haft :)

Kom till Dorotea igår och ganska direkt blev det fika på görans med bästa Karrå och hennes underbara Leah! Jag älskar att umgås med Karrå! Vi har alltid så himla mysigt tillsammans! Men alldeles för lite tid tillsammans..

Efter Karråtime åkte jag raka vägen till Linda, Tore och Tilly! Tilly går för fullt och snackar och får en att asgarva! Hon är helt underbar :) Linda och Tore bjöd på värsta middagen i deras fina hus (ojoj, verkligen fint!) och vi var kvar där hela kvällen och hade jättemysigt!

Idag har jag hälsat på Nadja och hennes underbara barn! Var första gången jag träffade lilla sessan Wilja och hon är så söt :) Och Enzo.. Jag har sagt det förr men han är ett riktigt charmtroll! Det blev snack om livet, mys med Wilja, lek med Enzo, promenad och glass! Tack för idag :)

Fick pussar och kramar av Tilly innan jag åkte tillbaka till stan så nu ska jag nog klara mig ett litet tag!






Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännade med en ny blogg, och vilka fina bilder du tagit! Det på Egon och Tilly var verkligen fint!



Vi missade helt att du kom hem den förra helgen, vi tyckte vi såg dig i bilen när Egon skjutsade till bussen. Vi skulle ha åkt ner lite tidgare i söndags hade vi ju kunnat säga hej iaf...



Kommer väl förhoppningsvis fler helger.



Kram

2010-06-11 kl 09:47:29
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin fina bilder på Leah du tagit och Karrå med förstås... ;-)

2010-06-11 kl 15:18:38

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback