Vilken härlig helg!

2010-12-12 kl 16:23:10

Har haft finbesök i helgen :) Fullt hus på utmarksvägen kan man säga :)
Linda, Tore, Tilly och Christer kom hit i fredagskväll och åkte idag!
Gud så mysigt och trevligt jag har haft det :) Härligt med lite sällskap!

Jag, Linda & Tilly sov i sängen och grabbarna fick ta sovrummet! Det har vart full fart hela tiden, klart det blir så med små :) Inatt tror jag att jag och Tilly turades om att ligga på varandra, att en så liten människa kan ta sån stor plats? Men det gör ju inte, det var såå mysigt!

På lördagen gjorde vi stan och strömpilen! Tore fixade väldigt god middag, och efterrätt blev det med!
Idag gjorde vi barnens hus och fikade på viktorias, heter det så? Himla mysigt iaf och nu när dom har åkt känns det väldigt tomt här hemma!

Nu längtar jag ännu mer tills jul. Och ännu mer efter mamma!

Lite bilder ska jag bjuda på :)



Tack för en fantastisk helg!♥


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack själv! Det har varit så mysigt. Puss puss älskar dig

2010-12-13 kl 21:00:31

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback