hejhej

2010-12-29 kl 23:17:46
Lilla jag har blivit lite sjuker. Lite ont i halsen och huvudet och väldigt trötter. Så kan det vara! Bara typiskt att det ska bli så precis nu.

Idag hälsade jag på Nadja, Enzo & Wilja! Vilket hus, wow :) Så himla mysigt och hemtrevligt! Jag fick en jättefin julklapp från barnen, en stor bild på dom! När jag kommer hem ska det köpas en fin ram så jag kan hänga upp bilden på väggen! Sedan fick jag min födelsedags present, HAHAHA! BusNadja ;)

Imorgon fyller min älskade syster Linda 30! Herregud :) Så självklart ska jag dit imorgon och sedan på kvällen ska jag till MB för att göra iordning för den kommande festen! Det ska bli så himla trevligt med en riktig nyårsfest :) Finklänning och rubbet :) Gissa om jag ska ha en syskonbild då! ;)

Om en liten vecka har jag och Josefine planerat en personalfest! Jag tror att det kommer att bli superkul! Vi gjorde ett superroligt rim på inbjudningskortet, synd bara att jag inte kan komma ihåg det! jag måste tusan lägga ut det sedan när jag har möjlighet :)

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback