"hämta pizzan, annars jag polisanmäla"

2010-12-14 kl 23:48:06

Vilken härlig kväll, Josefine kom förbi och det var verkligen läääänge sedan vi träffades, iaf privat, på jobbet springer vi ju om varandra hela tiden. Iallafall, vi bestämde att vi skulle ringa och beställa pizza! Mums! Så sagt och gjort. När vi kommer fram till pizzerian inser vi att vi har ringt helt fel ställe men vi tänkte, äch! Vafan! Spelarolleller? Vi gick in och beställde eftersom vi inte kände för att gå den där extra sträckan. Och inte har väl pizzaställen nummervisare, tänkte vi. Vi tänkte helt fel!

När våra pizzor äntligen är färdiga ringer snubben från det andra pizzastället och säger "du har glömt att hämta din pizza" och sedan lägger han på.

Vi väljer att vara ärliga (nästan) och ringer tillbaka och säger (nästan) som det är. Vi tog tyvärr fel på pizzaställe, vi kommer inte att hämta pizzan, sorry, misstag sker, blablabla! Pizzasnubben blir helt galen och vrålar "hämta pizzan, annars jag polisanmäla!, jag kör ut pizzan! Vilken adress?"

2 timmar senare ringer pizzasnubben igen och säger "öppna porten, hämta pizza"
Nej säger josefine, jag vill inte ha pizzan längre..
"du måste betala, och betala för utkörning med, annars jag polisanmäla!"
"Men polisanmäl då! Jag vill inte ha pizzan!"
"DIN JÄVLA.." Klick.

Haha, så sjukt kul (och skrämmande på samma vis) att jag bara gatt skriva ner det. Typiskt Åsa att bli helt blablabla så här mot kvällskvisten.

Annars har jag köpt massa julklappar idag! Till mig själv...
En ny vinterjacka, ögonskuggor fråm makeuppstore, trosor från twilfit.
Jag känner mig nöjd.


Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback