God jul!

2010-12-25 kl 09:49:18
Vilken härlig julafton det blev igår! Först blev det kyrkan för att höra lillasyster sjunga, hon är så duktig :) Sedan kalle anka, jultomten och massa god mat!

Så himla mysigt att ha hela familjen samlad! Det är otroligt att se hur barnen växer och förändras! Världens finaste barn! Jag hade ju tänkt ta massa kort men det blev ju inte! Synd! Vilken tur att vi alla ska fira nyår tillsammans! Då ska det bli massa bilder!

Och riktigt snäll måste jag ha vart i år :) Vilka julklappar jag fick! Helt otroligt :)

Nu har jag vart vaken ganska länge! Undrar vad denna dag har att bjuda på? Tänkte färga håret och kanske blir det vilhelmina ikväll med brudarna? Vi får se :) Ha en härlig dag! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Skriv en rad eller två! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback